Bombombom!

Jag och Jonas bråkade om vilken bana vi skulle spela innan, ja såklart cs bana. Är det inte sorligt?

Tänkte berätta om dagarna lite, har hakat efter med det pga. att jag försöker ha ett liv (läs: vilja).

Onsdag: Expo redovisning, gick bra, är stolt för min modell blev SNYGG! (okejdå, cred till alla andra också, speciellt Malins ;*).
Torsdag: Idag, prov i natur, det gick väl bra på vg-mvg delen och g delen far åt skogen! Lämpligt ordval må jag säga. Annars har ja gfixat med praktiken, tacka gud (om det finns en sådan) för det. Iallafall, sålänge. Varit på ungdomsmottagningen också, ja nu är jag på tjocken igen. Eller verkligen inte, fick mer ppiller, så nu blir det en finfin valentines day!

Jag var på så jäkla pissigt humör imorse/idag. Skulle kunna bryta ihop och bara gråta totalt mycket. Mycket som tynger kan jag ju säga. Men det börjar lätta. Denna dagen har jag varit väldigt frånvarande. Känner det fortf. tankarna snurrar, benen går, munnen pratar men still står jag på samma plats och pratar ett språk jag inte förstår. Det har lättat under sm timmarna nu kan jag säga.

Fredag: Redovisning i religon med Denice, kommer gå bra känner jag. Sedan expo, hoppas vi slutar TIDIGARE så jag kan lulla lite för mig själv :). Annars blir det förhoppningsvis bio på "kvällen" med mina fina flickor :). I taket lyser stjärnorna har vi planerat, hade behövt gråta ut lite tror jag allt. Samt träffa mina klassisar som malin säger/skriver, det låter så gulligt.

Nej, nu ska jag ta mig en tallrik risgrynsgröt och saft soppa, härliga minnen. För mycket av det goda, en fin grund av maten jag beskrev och gatan utanför Saras pappa. Där Malin har du det du frågat om för längesedan, men det var där det skedde. Oskulden, ja på sätt och vis. Påtal om mina vänner borde jag agera spindel i nätet och ringt/sms'at runt till "alla"  vårt kewla gang och höra om någon hakar bian imorgon.

XOXO, you know you love me ?
Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

klassisar <3

2009-02-15 @ 20:18:49
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0