Att inte klara ett barnspel får mig ...

Att tappa fattnigen! Jag blir galen, vill verkligen klara det!!!!!!!

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=14773

Länken går till ett bolibompa spel, är det inte typiskt?
Välj jakten på den stora nöten


Har fett mycket ångest över praktikplats .......... Lappen skulle varit inne igår?! Smart att skriva det samma dag, det suger :). Ska försöka åka runt imorgon och lämna cv...

Annars ikväll har jag träffat älskling, kört till Ystad och handlat kakor, kört i all snö :), skrivit ca halva utställningstexten , bastat med älskling, ätit nachos .. Mums! Men nu sitter jag och spelar ett barnspel? Dax att sova nu ..
Smack !

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men vivia, varför körde du ända till ystad för att köpa kakor ?! du är knäpp, men det gillar jag <3

2009-02-12 @ 16:18:42
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vivia, varför körde du ända till ystad för att köpa kakor ?! du är knäpp, men det gillar jag <3

2009-02-12 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0