Äta ägg.

Ägg är så jäkla gott. Jag äter två ägg när jag väl äter, det första är aldrig speciellt gott, men det andra... MUMS! Då har man liksom fått upp aptiten :).

Klockan är innan tolv och idag har jag varit flitig.
Min klocka ringde klockan åtta, sista dagen av lovet, ungefäär.
Innan tio var vi på coop, och "storhandlade", kollade armbandet (kan ju ha i silver!), och kollade hemtex med filtar.

Kom hem för snart en timme sedan och nu har vi bokat tid till min utvärderingskörlektion. Tänk att jag ska på det igen! Ta ännu ett körkort. Sedan ett till och sen om två år FÅR jag ett till (hel automatiskt faktist). Det är grymt. Många har inte ens tagit sitt första ..! Och många ta väl bara ett körkort också..

Well, nu tänkte jag ringa Sara och se hur vaken hon är och ta mig till henne, antagligen snålskjussar jag med pappa som ändå ska in till stan. Dock hade jag velat ta en tripp inom mobilia, för att kolla om de har rätt armband i silver där. Fast det funkar inte riktigt med pappa .... Hm. Nej första ringa Sara!

Men nu ville mamma spela pingis ;P. Sara ringer dig snart! :D

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0