Yesterday was a pretty good day

Igår bestod mitt jobb av att rulla med cykeln från centralen till triangeln och dela ut pepparkakor. Är det inte jävligt bra jobb? Det tycker jag! :) Idag blir det samma procedur, bara det att vi vet vart pepparkakorna går åt bäst! Haha, vad fånigt..

Sen blev det mat på Mando.. Gott, hämtade älskling på vägen hem och sen blev det fika hos mormor som fyllde år. Därefter blev det gymmet, och det börjar visa sig resultat. Hittade två jobbiga maskiner till att kämpa med. Är rätt stark i underkroppen, men över .. Haha. Så nu får det väl blir ändring på det.

Vi sov här inatt och snart ska jag fixa mig för jobb och ta bussen in. Det snöar i Oxie, hoppas det är lugnare i stan, vill inte bli blöt det första man blir i jobb-passet.

Idag är det den 16'de vilket innebär att vi har 3 och år många månader. Orkar inte räkna hur många, kan det vara sex? Måste räkna.. 3 år och 7 månader, kan det stämma? Well well ..

Har gjort något busigt idag, ja och det är bara morgon!
Har inte kunnat släppa tanken så detta var väl likabra. Uppföljning kommer, promise.
Nu blir det fixning för fulla muggar kära ni!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0