Wish me luck!

Idag är det Lördag. Det betyder jobb, idag. Många timmar. Eller ja, beroende på hur man ser det ..

Det är svårt att sitta här och skriva när man han någon som är i sängen och kallar på en "älskling, kom här och mys med mig istället".. Hehe ..

Men iallafall, har inte fått något mail om adress eller något. Räcker det inte ned att vädert gör mig nervös? När vi ikväll kör hem kommer det förmodlingen snöa! Känns inte helt okej måste jag säga. Jag har iallafall "turen" att FÅ köra, (man slipper känna på samma sätt att man inte har kontroll) som om någon annan suttit och kört.

Har laddat min mobil mega inatt, så det ska gå bra. Om mindre än en timme ska jag vara i min bil, påväg till Shurgard och här sitter jag, insvept i en filt och ska strax pussa på älskling ...

Igår var jag och Fifi ute och busade i snön, åkte pulka, hade pulka race och bara rullade nerför backen, härligt!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0