When the day turns into night ..

Igår. Var ska jag börja.. Blev ingen date med Malin, så jag fick mycket tid med familjen, var längesedan vi hade det. Iallafall vi började med Ikea frukost, sen drog vi oss på lite olika ärenden, hade ett telefonmöte med min coach. Och vips var vi i Lomma och matade får. Nej det är inte okej! Sen körde vi och handlade massor av sill i Lomma, handlade kakor på Lomma hembageri och SEN körde vi hem och njöt av allt!

Körde till Carro och hämtade henne och Zingo, körde till den mörka skogen, gick en bit och sen bestämde vi oss för att vända, satans vad mörkt det var! Obehagligt.. Släppte av henne hemma. Körde till Sara och så gjorde hon sig klar sen körde vi till mig så jag också fick fixa mig och därefter till Jonas, på bussen och hem till Marcus. Fat var också där och vi satte igång.. Efter lite om och men, kom vår taxi-chaffis (vår studenttaxi som visar oss sin dans från Armenien, vi är buddies och han har koll på Jonas ;) ). Jag, Jonas och Sara, in på Crown, mötte Mia i garderobskön och sen blev det massor av dansande. Mycket skumt folk.. Well well, strax innan tre drog vi oss, bort på McDonalds och sen taxi hem, slocknade verkligen inte direkt..

Sovit extremt kasst inatt, inte nog med att Jonas har andats så JÄVLA högt, utan jag har vaknat av det och av att jag inte skulle försova mig till Gummsis håruppsättning. Och att jag inte skulle se FÖR bakis ut idag. Men det tycker jag faktist att jag lyckats rätt bra med. Gäspade X antal gånger bara ;P. Malin skulle egentligen kommit förbi lite nu ikväll, men hon skulle ta foton med sina syskon så jag och Jonas ska bara ha en lugn kväll, kolla lite film eller något. Handlade lite gott när Gummsi var klar. Så vi har hjärtchips och lite så som väntar. Han ska bara spela färdigt matchen och jag borde hoppa in i duschen igen. Måste får bort allt hårspray och tuperingen. Behöver nog en hårinpackning också!

Jonas retade även ihjäl mig innan.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0