Walking tall against the rain

Sådär ja! Tänkte precis skriva att jag har min enda lugna stund idag, just nu. Men fan vilken bullshit såfall! Haha. Jag har tagit det lugnt och bara degat hela dagen, även om det så varit på Entré eller var så har det varit slött ;P. Fick hittat en julklapp till mig. Från Jonas blir den. It's a GIANT rock and I like it alot! Snart kommer Malin och Sara, då blir det ost och skink paj i hela huset (och blir det några rester över är de till Jonas, och jag får INTE stoppa dem i kylen, för då blir det uppätet direkt, haha).

Annars borde jag vika undan alla kläder som ligger och skräpar på rummet. Kanske kissa lite också. Körde förbi Carro och lämnade en födelsedagsblomma också, hon gillade det, hoppas vi :).
Jao, ska lägga in musik på datorn nu sen plocka undan.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0