Jag + trehjuling = KAOS

Hehe, nästan "precis" hemkommen. Har ätit lite, mycket, är så mätt att jag mår illa. Bokstavligt.
Just nu hade det varit skönt att inte ha all den maten i magen.


Jag är så sugen på att göra något jag verkligen INTE borde. Men, samtidigt, iih. Varför jag inte gjort det än, är för att det är så sjukt onödigt. Onödigt som tusan säkert också. Men ändå, någon rättvisa får det väl vara. Fast om jag ska prata om rättvisa... Då har jag mycket att göra!

Idag fick jag ännu mer förfrågan om jobb. På lördag, vilket innebär OB, ville bara kolla i kalendern innan jag sa ja, och nu ser jag att det är fritt från planer. Idag gick som det gick. Jag hoppas vi ska fortsätta leda cyklarna kan jag ju säga. Det är INTE lätt att cykla på en trehjuling. Lagom pinsamt att en av mina chefer fick hålla i styret i typ tio min, annars gick det inte rakt fram .... Haha! Men det bjöd jag på :D.

Älskling ville gymma ikväll, men jag vill inte, sa att vi skulle åka skridskor men när jag kom hem fick jag reda på att det är sista programet av Ullared. Jag vill inte missa det, hehe.. Så jag ska strax slänga in mig i duschen, ev. badet och bara slappa.


Jag vet inte om det handlar om att jag inte kan lita på andra.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0