Jag söker ingen bonde!

Idag har jag varit med om något lagom skumt, men ändå. Lite smickrad blir man, tror jag, hah!

Var hos Gummsi lite efter tio och hon höll på, tydligen har det dykt upp en knuta mitt i frisyren som inte riktigt vill förvinna även om man sätter om den. Jaja. Efter ett tag när hon testat lite olika varianter så körde jag till mobilia. Bytade Fifis jeans och testade mängder av underkläder. Varför finns det bara "små" storlekar. Det finns inga normala, bara mini-storlekar!

Sen jag kom in i lite mer träningsrutiner trodde jag att jag skulle tappa någon storlek, haha icke sa nicke och jag har tom. gått upp ett kilo! Visst, storleksmässigt är jag nog lite mindre på något ställe. Jaja..

Efter H&M på mobilia och byte av Fifis försmå jeans så gick jag till Lindex, hittade ett snyggt linne med detalj. Tyvärr var det sönder, men eftersom prislappen minskade tackar jag den före mig som testat och tagit sönder! Hundra riksdaler fick jag efter rabatt, ge för linnet. Körde till Coop och skulle leta vidare efter underkläder i någon normal storlek, nejdå inte där heller.
Kom ut till bilen, låste upp, skulle sätta mig och såg att där var en lapp på rutan.

"Hej! Jag heter ****** och
skulle vilja lära känna dig
intresserad ring
eller smsa mig på *** *******
så blir jag jätte glad!!

MVH ******"


Det är inte ofta man får sådana brev på bilen. Haha, slog på telefonnummert på eniro och hitta, men ingen kom upp. Lite synd, hade varit kul att veta. Konstigt nog lade jag märke till en bil som körde efter mig LÄNGE innan jag kom till coop och var bestämd att personen skulle parkera i samma gång som mig, tre platser bort. Kan lova att efter lappen var jag jävligt sugen på att ta reg. nummert och slå upp och se om det var den personen. Haha.

Nu ska vi snart till vellinge blomman, sen vill jag verkligen träna ikväll!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0