It's a dangerous love affair

Puh! Vilken dag. Efter jag skrev här skickade jag in lönerapporten, kommit upp i över 40 timmar i december, kommer blir helt ok! Sen dammtorkade jag HELA mitt rum. Det tar tid. Sedan blev det en dammsugning också, välbehöveligt. Så nu kan dörren tom. vara öppen in till mitt rum imorgon när vi har gäster, haha.. Fick satt upp resväskan på vinden också. Nej jag har inte varit någonstanns, fick den i julklapp :). Hann äta lite innan jag städade också sen stack jag och älskling till gymmet. Pressade verkligen idag och jag tror nog inte fel om att jag kommer ha sinnes träningsvärk imorgon, nice! Fick betalt medlemsavgiften också.

Blev avsläppt hemma och nu har jag precis duschat och gjort mig så mycket iordning jag kunnat, kan inte klä på mig kläderna än, för jag är inkrämad i bus som har ca 40 min på sig att torka.. Haha. Om 30 min blir jag hämtad så är det dax för restaurang-besök i Limhamn, eller Natalies kanske jag ska säga.. Har fyra olika klänningar jag velar mellan till imorgon. Funderar på ett gym besök till imorgon, det hade inte skadat.
Nej ska snoka runt lite nu.. :)



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0