Im only gonna break, break, break.. (your heart)

GODMORGON!

Jag är mycket nöjd, utom att jag blev tagen på sängen igår när jag kollade denna veckan i kalendern. Coach träff idag, MÅNDAG! Jag har inte hunnit gör något nästan. Så sitter här och ska panik ändra lite snabbt, tar med komvux papperna också. Det är typ det bästa. Jag ska söka till komvux. Haha.

Igårkväll blev det färdigställande av lussebullarna. Det blev 32 st och mamma och jag räknade ut priset styckesvis. I affären kostar de 15 kr om man vill ha med saffran, hemma, men saffran kostar det 2,20 kr STYCKET. Det är sinnes mycket billigare att göra själv alltså. Så bra! På kvällen blev det skridsko åkning (skottning också) på stortorget. Sen max för mat och mcdonalds för varm oboy och paj, mums. Allt detta i sällskap av Alle och Jessie :).

Idag är planerna inga mer än jobbcoachen och ett samtal till Sara! Jo gymmet ikväll. Behövs....

Men nu ska jag fixa vidare.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0