*I'm a pro*

Igår var jag superwoman på skidor. Japp. Nu kan jag också åka skidor, det tog bara sex år ... Haha. Var på Vallåsen med älskling och Alle och Jessie, Jessies syrra var också med, men det var bara trevligt. Hade jättekul hela dagen, ja förutom att det regnade/snöade/regnade när vi var på väg dit och kom fram. Men när vi just satt oss i liften upp, försvann det dåliga vädert, frammåt eftermiddagen hade vi det underbart med sol och allt! Snön var verkligen BRA och inte alls isig som förra gången när vi åkte i Feb. Idag hade jag en blåsa mitt på benet där pjäxan skavt, men lite får man väl tåla? (Jag tog hål på den ikväll) Hehe ..

Hade alltså en heldag idag från tio till halv sex i backen! Slocknade fort när älskling bestämdes sig för (22.45 visade uret) att spela bilspel, mysigt. Sov gott hela natten och vaknade av att jag försökte bli väckt. Alltså, det var inte jag som väckte Jonas!? Har varit småsömnig hela dagen, och lite öm, haha. Men inte mycket. Vägde mig igår, musklerna tappar inte vikt. Jag har tillochmed en kula. Men jag stirrar inte så frenetiskt på den som Jonas gör, på sina alltså. Euw, inte kula som KULA då. Utan kulan på armen, haha. Det kunde lätt vänds till något annat :).

Ikväll är en lugn kväll, tummen upp på det!! Skulle kunna vara vettig, men jag pallar inte.
Åter till slösurf.

PS. Luggen är "bestämd", i längre format börjar jag. Sitter och funderar på vettiga frisörer och deras plus och minus. Änsålänge gungar det mellan att fråga Gummsi, Frisyrmakarna som gjort grymma luggar innan (vet dock inte om just den frisören är kvar) eller min vanliga vid Sara. DS.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0