I want you so bad, it's my only wish!

Snön har trillat ner idag igen, nu med varmare grader. Så kan det gå. Vore mycket trevligt med en vit jul!

Imorgon vill jag ut och testa nyårsklänning. Fast jag är inte överrens med mig själv än, om jag ska köpa en ny eller använda en jag haft innan :). Billigaste är ju sistnämnda, haha! På tal om billiga, har jag kollat lägenheter i K-stad idag. Där får man lätt en tvåa för runt 400 000! Då är den dessutom FIN!

Nej nu ska jag testlocka håret och sätta på mig den eventuella kläningen och se om man kan skapa lite midja i den..

När jag var liten envisades jag med att vi skulle ha en skridskobana i vår lilla trädgård. Tog hinkar med vatten och satt förgäves och kollades om det uthällda aldrig skulle frysa..


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0