I can't find a million diffrent ways to say I love you..

Satt precis och läste Kenzas blogg. Läste kommentarerna. Kom till denna:

"Postat av: Cizzi

Halloj!

Jag tänker köpa förlovingsringar till den 8 Januari, för då har jag och min pojkvän varit tillsammans i 10 år....oj vad tiden går...vi träffades när jag var 15år.

GOG JUL & GOTT NYTT ÅR

2009-12-21 @ 15:39:33"

Tänkte att tio år, shit! Men så tänkte jag.. Personen är 25. Jag och Jonas blev tsm när jag var 14, han 15. Det kommer ju vara likadant för oss! Så galet! Om någon månad bara har vi fyra år! FYRA. Det är underbart. Att prata med, att sova med, att umgås med, att bli stöttad av, att stötta, att älska, att pussa, att krama .. Jag behöver inte fortsätta.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0