8'de December

Eftersom det inte blev något vettigt med jobb alls igår, tar jag igen detta idag. Suttit och kollat runt lite, ska väl fortsätta med det, samlar bla. info om vad jag vill jobba med och tänk att JAG av alla människor tom. fick upp idéen om att plugga till ett yrke. Well, ska spana vidare, det gör nog mig lite klokare!

Senare idag (ikväll) ska jag och familjen, notera utan Jonas, gå på en teateruppvisning ungefär gjord av Fifis klass. Ska bli mycket spännande, igår hjälpte jag till att sy till ett par byxor som hon bla. ska ha på sig, sött!

Igår skulle jag och älskling åka skridskor ju, plockade ner dem från vinden och allt, men när han väl hämtat mig, vi satt hos honom och kom på att det var Ullared om en timme. Sååå, det blev ingen skridsko-åkning. Utan det blev väldigt mycket slapp framför Ullared och sen efter grannfejden gick vi upp och la oss. Jonas slocknade och sen kom jag efter typ två timmar, haha.

Har precis samtalat med Malin och nu ska jag snurra lite vidare i underhållningssyfte, sen är det dax att fortsätta med jobb.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0