Almost there

Nej, rubriken har inget med inlägget att göra. Eller jo, beroende på hur man ser på det hela :).

Har precis slagit in älsklings stooora julklapp. Tog i princip slut på en helt ny rulle! Var nära att ta slut på "godjul" bandet också, men då hejdade jag mig själv och tog "vanligt" rött presentsnöre. Tog lite extra mycket bara för att .. Hehe. Dessförinnan åt jag bullfrukost med youghurt och apelsinjuice, kändes lagom exotiskt! Tränade imorse, där var Denice och henne vän, haha dom tänkte aldrig mer gå på ett morgonpass .. Nej, imorse var det inte alltför kul att stiga upp 07.15.

Men upp kom jag och lite synd var att Annelie, min vanliga tränare var sjuk eller något, så vi hade en annan tjej, visst det var bra, fick reda på att hennes pass som vi hade idag tog bort runt 300 kcal, och jag blev knappt svettig, inte förrens näst sista låten. Men då var det ju nästan slut. Ställde mig på lastzonen när jag kommit hem och så hämtade jag fönsterputs så jag fick det också gjort, känns goodie. Åhja, tog även ut pengar till mamma så ekonomin också stämmer! På tal om ekonomin är bensinen "billig" just nu och jag har halv tank, det stör mig något ....... !!

Hade tänkt göra detta till en vettig dag, med lite städning på rummet osv.
Tror det kan bli en bra sådan dag. Min bil vill också dammsugas ...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0