Young Sexy Lovely

Äntligen igår fick jag köpt YSL parfymen jag letat efter så länge och den har varit himla dyr, men igår då hittade jag den för halva priset (jo Malin det var en 75 ml!) och den doftar underbart ... Det är en lagom frisk doft med liiiite sötma i, mums. Den införskaffades i Simrishamn, där jag spenderade mesta delen av dagen. Tsm med fam. Borg :). Efter att jag bränt mig på armen så bestämde vi oss för att dra oss hemåt .. Så vid sex ungefär var vi hemma :). Stannade och åt på Fritidsbaren i Ystad också.

Senare på kvällen körde jag till Katrin och Malin, trevligt :). Snackade hela kvällen igenom och vid ett ungefär var det dax att dra sig hem, hämtade älskling på vägen i stan och jag fick massor av trevliga sms. Hm, undrar varför..? Jag tänker inte bry mig om folks konstiga problem.. Jag vill iallafall inte riskera en spya i bilen, annars hade jag gärna kört. Men det var inte jag som ... Strunt samma.

Idag har vi iallafall varit och kollat på en hoj till Jonas, han är helt såld. Och han visar det sjukt tydligt x). Dock var det jag som ledde frågesporten för den viktigaste frågan inom Ljungs familj verkade vara hur många hk är där innan/efter strypning? ... Med en pappa som min, ja, vet man att det inte är allt. Kedjan såg inte ens smörjd ut...

Ibland nu på senare tid har jag förstått hur jävla stolt jag är över mig själv, och otroligt tacksam jag är över allt jag har och har fått detta året. Men jag tycker lätt att jag förtjänat det också. Ibland får jag lyckorus av mig själv. Och hur tacksam jag är över min familj. Jaja, det finns massor! Som Jonas, vänner osv .. Det materiella är bara extra extra.

Nu, snart om typ fem min, ska jag köra automatare BUSS (ja, jag plus åtta passarerare!! HAHA) till Höllviken, sedan till Oxie och sedan till Blentarp, haha jag som inte ens vet vilken väg det är till Höllviken. Men nu vet jag! :D. Och Mojje gör mig sällskap som tur är(och gps'en)!

Annars idag? Tja, det vet jag inte :). Kanske en tur mc, ska nog ringa Malin sen när jag är hemkommen från allt skjussande av chefer. Mm, lite nachos med salsa och ost hade också varit gott ikväll .. Nej nu är det dax att kissa och sedan köra bort och hämta Mojje. Ha en bra lördag!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0