You can cry, only if you cry for me!

Måste bara säga såhär när jag tänker på det, och med den andra cd'n i stereon idag, jag är glad att jag inte laddat ner! Utan att jag faktist köpt cd's. Det låter så gammalmodigt, eller? Men det är iallafall bra, om det är bra artister. Just nu är det Shakira .. Hennes platta Laundry service är grym, hennes röst är grym. Alla låtar.

Iallafall :). Idag var jag på banken, fy vad svettigt det var!! Ja, alltså av värmen. Fick fixat både internet bank och ett nytt kort då mitt nuvarande klyddar i bankomaten på gustav .. :/. Sen körde jag hem, åt och kollade lite på tv, sedan var det tid att köra till läkaren, så det gjorde jag och sedan mot coop och apoteket. Såklart hade inte recepten kommit in än ...... Men det gick iallafall jättebra hos läkaren.

Körde hem och åt nästan en hel fiskgratäng, sen var jag så mätt .. Därefter körde jag och älskling och handlade ryggskydd till honom sen blev jag avsläppt hemma så tog jag på mig mc kläder och körde bort till honom så körde vi till staffanstorp och tankade, sedan mot Sjöbo :). Polisen kom rätt snabbt. Men deras glass var iallafall god ;). Inte polisens alltså? Utan caféets..

Sedan efter ett tag körde vi in till stan och sa att vi skulle träffas på stortorget ... Ingen kom och rykten spreds sig om att RS vurpat .. Efter en halvtimmes snack körde vi till "strippen", och där var folk som berättade att först hade RS kört av och sedan en kille till från samma gäng, David och hans vän kom också. Vid halv elva körde vi hem .. Det är sjukt kul, längtar till älskling också har hoj och körkort, då ska det gasas :). Fast det kan jag göra själv också .. Haha !

Så ja, sen när jag kom hem var jag otroligt sugen på de inlagda plommen som är i kylen, de är inlagda i amaretto .... Behöver jag säga något mer? Det är sinnes gott, hick! Och idag ska jag inte lägga mig så himla sent, hade jag tänkt, lär ju inte bli några problem att somna nu.. ;)

Ja, idag har varit riktigt trevligt, utom allas vurpor då .. Fan man får sig tankeställare. Det räcker att man trillar med hojen stillastående och bara det är jobbigt, men att då köra samtidigt .. Jag kan bara jämföra det med när vi var på Vallåsen i vintras och det gick för fort när jag äntligen vågade ge mig ut någorlunda i backen, jag var tvungen att slänga mig och inte har jag mycket minne av själva händelsen, mer än att jag välte en tant och att det blev kallt på ryggen och sen skrattade jag nog, och skämdes lite. Men det var ändå mjukt. Hastighet + asfalt = inte kul + ev. livshotande skador.. Men det är också då det är som roligast tyvärr ...




Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0