The new IT is to not say hello

Men det räcker för mig! :)
Jag har rätt mycket att skriva om, men det känns lite opassande, fast visst är det det man vill läsa om? Småsmaskiga saker.

Några saker jag sagt denna sommaren har jag verkligen menat, men sen är det upp till var-och-en!
Det brukar ju finnas (minst) en orsak ...  

Igår efter jobb var jag på bättre humör, men ändå sådär... Var hemma på kvällen, åt tacos och duschade, sen körde jag en runda "destination unknown" för er. Behövde tänka lite. Sen hämtade jag älskling och vi sa inte så mycket till varandra. Men ibland är det bra med bara lite sällskap.

Vaknade sju imorse och har varit vaken sen dess. Vid nio, halv tio knackade pappa på och sa att det var det sista mc-rallyt idag. Mamma, pappa och älskling åkte på det. Jag vill inte, känner inte för att köra helt enkelt. So here I am. Hade tänkt fixa lite med vart jag vill ha lönen insatt och sen lite med tiderna och sådant som ska fixas. Det kommer bli mycket trevligt när pengarna kommer.

Nu när jag var och klippte mig i onsdags frågade frisörskan mig vad jag hade tänkt göra nu då.. Haha, det kommer jag nog aldrig att veta.

Idag kanske jag borde fixa lite med min dator? Påtal om datorer borde den pappa vann skickas nu. Hoppet är inte ute än för mig ;). Annars tänkte jag att jag kanske skulle kört till Rita. Men jag vet inte hur man hittar till Lund bara ... Nu måste jag berätta. Igår körde jag vilse när jag skulle hem från jobbet. Jag kom till Videdal och sen var jag helt lost, efter ca 10 min hittade jag en skylt till motorvägen E6, inte fan vet jag vilken det är ;p, men motorvägar är iallafall vid stora vägar och då kom jag till Rosengård, haha jag slutar aldrig förvånas över mig själv!

Nu får ni se min "nya" frisyr också, det är riktigt snyggt och jag trivs väldigt bra.

Well, nu är det väl tid att göra något vettigt också, heh.

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0