Tänk om man kunde ha ett intro som rubrik

Då vet jag vilket det vore, iallafall för denna sekunden :). Sen jag skrev senast, behövde jag inte ens spela cs, ingen känsla alls för det. Sen körde jag till apoteket och hämtade ut min kräm, kollade på armbandet, 698 riksdaler är avståndet mellan oss. Jovisst, där finns många andra fina ... Så där kan man lättans bli fattig.

Körde hem, läste bruksanvisningen (det är viktigt..) sen smörjde jag mina ögon, gud vad varmt det är nu! Man blev tydligen extra känslig mot värme/kyla. Så varje gång jag stänger ögonen känner jag att det är två varma ögonlock som nddar varandra. Det bränner nästan ...

Sen kollade jag på Madicken (stavning?) ett bra tag tills mamma och Fifi kom hem och jag pratade lite med mamma, sen nu hamnade jag här.. Håller på att lagas mat där nere, sen ska jag antagligen spendera min eftermiddag här med att slipa på mitt persoliga brev och mitt cv. Meritförteckningen fick jag en hemside adress där dom layoutar den snyggt i slutet. Det är ju alltid bra :). Måste ju ta tag i ett arbete nu känner jag. Har varit ledig för länge och ekonomin kommer ju även för min del att rasera åt fel håll inom några månader...

Nu är det mat iallafall!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0