Söndags-häng med mormor och Fifi på Toys'r'us

Visst låter inte rubriken helt fel? Nej, det var det inte heller! Det är inte ofta det bara är vi tre :). Men det är trevligt, jag är oehört glad för min mormor, även om hon kallar mig Felicia eller Åsa, haha. Sånt får man ta med en nypa salt. Man ska vara glada för sina gamla sålänge de finns kvar. En dag är de inte hos en längre, tyvärr.

Ringde Rita innan också, farmor var där och de skulle ut och luncha med min fasters moster också, klyddigt detdär. Men annars hade jag gärna kört dit :). Får bli en annan dag, men vi hade en trevlig pratstund!

Iallafall efter jag, mormor och Fifi varit på Toys körde vi hem och parkerade min bil, sen gick vi hem till mormor, öppnade Fifis alla nya Bratz och gjorde te. Precis när teét var klart kom en grannpojke och lämnade en bit jordgubbstårta. Så den biten delade vi alla tre flickor på. Satt där och pratade lite i en timme väl :).



Sen kom mamma och pappa hem från mc-racet och vi begav oss hem, hjälpte mamma skala potatis för någon minut sen. Ikväll stod valet mellan pizza och fiskpinnar med hemlagad mos. Inte svårt val ;p. Speciellt inte sen älskling nämnde fiskpinnar för någondag sedan, dock med ris?! Stackars barn..

Fick en pratstund med Malin också idag :D, jag och älskling had tänkt köra och kolla på Mallan när hon står i målet idag, Vellinge idrottsplats. Vart nu det ligger ungefär... Haha!
Och äntligen har statistiken på blogg.se börjat funka, men den är omgjord, ser ut som om någon ritat den. :(

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0