Schnaaaaaaaaaark

Idag har jag varit riktig seg. Kanske är de för att jag har en längre dag än älskling. Han sover till 99.9%'s säkerhet just nu. Om inte är det för han saknar mig :). Men så är det! Jag gick aldrig och la mig imorse när jag blev avsläppt hemma. Knäppis!

Så nu sitter jag här.
Idag promenixade jag och Mås hela staden igenom, trevligt. Och vid fyra tog jag bussen typ tre hållplatser sen hämtade älskling mig. Vilken värme! Och vilken trafik. Ändå vill älskling ut och handla i helgen? KNÄPPIS. Det är lön och folk blir sjuka i huvudet, ja alltså, mer än vanligt.

Min externa hårddisk fungerar ej som jag vill. Så det blir inte ens en bild!

Men när jag kom hem, slappade jag lite vid datorn och sen somnade jag till något tvprogram. Vid åtta ringde älskling och sa han va på väg hem till mig, sen såg jag att det var Linas kvällsbok på tvn. Och den har jag inte sett, så när älskling kom, gick vi ner och gjorde goda nachos (dock lat-varianten och tillagade dessa i micron). Så dem avnjöt vi medans vi såg slutet av filmen. "Men peka på klittan!"  Haha...

Så nu sitter jag här, inte har jag kollat PB idag inte. Look Media ringde när jag var i stan förresten, undrade om jag ville jobba nu på Lördag, jatack! Längtar tills jag får reda på vad det är för jippo i DK också :).

Idag hade jag förresten mitt lilla snack med Malin. Hur har hon kunnat missa detta va? Ja, det undrade jag också. Om vi har tur (hon kanske?) så kan hon få lite fler timmar på det klyddiga cafejobbet och att dem slutar sälja kaffemaskiner.

Inatt är det min tur att sova med katten, jo vi gör så att vi har henne instängd i köket under natten, så de första dagarna sov antingen mamma eller jag där, men nu räcker det att jag har dörren öppen så jag hör om Sofie jamar, så får jag gå ner och lägga mig där såfall.

Älskling fick se jackan idag, han tyckte precis som jag, att den är grym. Så det blir att den stannar. :)

Imorgon har jag ingen mer plan än Köpenhamnsvägen (tror det var så) och litet samtal med Malin ev. We'll see. Fan vad jag hoppas att kl. 14.00 blir bra imorgon. Det behövs verkligen!! Nej, funderar på att borsta tänderna och byta om till lite bekvämare kläder (fast det är så skönt med leggins!), kanske starta lite dune.. Ja, varför inte. Jag är trött som en fotboll.

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0