Schade!

Inte fick jag någon bra inspiration av facebook-rundan jag precis hade, men inte behövs det, jag har hela gårdagen att berätta om ju!

Igår då, eftersom minnet inte räcker i ett dygn minns jag inte vad jag gjorde på morgonen, ellerjo nu kom minnet tillbaka. Jag var på skolan klockan nio för att möta Thomas Bratt. Well han stod i receptionen och eftersom där inte fanns några speciella papper på praktiken hade han skrivit ihop dem själv, vilket var extremt snällt. Alltså ett tips om man vill ha ut praktik intyg (som är bra att ha) från vår gamla skola. Då detta gick på max fem min, hade jag 1½ timme att spendera... Först satt jag vid havet lite och bara andades och tog det lugnt, läste igenom mina papper och sen körde jag och parkerade och eftersom jag är snål (inte i likelse med pappa dock!!) satt jag i bilen och väntade i ca 30 min, sen gick jag in. Väntade lite och sedan blev jag upphämtad av någon tjej. Hon presenterade inte sig ens .... Men hon var väl snäll.

Så snackade vi lite och sedan blev vi klara tillslut. Ringde Malin på väg ut, men hon vägrade att svara när hon simmade sin 1 km.. Fick tag på henne och skulle hämta henne vid tåget, så jag körde först en runda på coop och gick där lite. Förälskade mig i ett nytt Guess armband. Om det jävla företaget inte gjort så fina armband, hade jag inte ens haft tanken på att bli 700 kr fattigare. Nu tänker jag på att bli det. Inte heller ville mitt kort få utskrivet en liten lapp där det står något fyrsiffrigt komma ut. Alltså vet jag fort. inte hur mitt kort mår, sedan jag tankade. Varning för 123 (statoil) macken vid Sara!

Efter allt på jägers körde jag hem på fyra minuter från coop till Oxie. Inte att föregå med gott exempel? Men iallafall. Sen bakade jag och Malin kanelsnäckor, dock var vägen till dessa snurrade godingar lång. Först till 4H för äggköp, sen till backaköp för mjöl, jäst och mjölk. Vi körde hem och då hade jag helt glömt socker. Suck! Så vi gick hem till mormor och där blev jag illa nog påtvingad 500kr. Malin är mitt bevis ;).

Sen blev det snurrade godingar alltså efter många om och men! Åt några, "hellre fet och mätt än smal och hungrig"? Mums. Sen tyckte Malin att det var tid att åka hem och plugga lite körkortsteori och spela lite Sims, haha :). Så jag fixade mig och sen släppte jag henne vid tåget, hon hann precis. Malin, när jag körde under bron sen såg jag tåget komma haha.. ;p 

Då körde jag hem till älskling och fördrev tiden där på egenhand eftersom fiske är inte min stora passion? Lite innan sex körde vi till Vagabond och det blev en laxplanka där för min del, den är så jäääääkla god. Har man inte ätit den, borde man skämmas och ta sig dit. Mojje halshögg en geting, sen blev det geting begravning, tänka sig hur det lät?

Mojje körde hem (han är för liten helt enkelt) och vi andra körde till ribban, Kallbadhuset för lite ståupp som varade i ca tre timmar!!! Men, jag tänkte på det massage en timme kostar mellan 300-600 kr normalt, men ståupp i flera timmar som man mår så bra av kostar under 200 kr per person. Är det inte sjukt? Fast massage är inte helt fel. Är det bara jag som tycker det låter så härligt med en spikmatta? Dock är de förjäkla dyra. 500 kr för den minsta, huuuuuut!

Det var tre "nya" ståuppare och sen Cilla (från parlamentet?) och såklart huvudnumret, Magnus Betnér, han jag och älskling var och såg i Maj! Det var verkligen riktigt kul :). Förutom en kille som kallade sig Jesus, han satt i publiken, jises.
"Det finns en i varje stad, som åker flakmoped hit" -Magnus Betner.

I bilen på vägen hem fick jag jätte mycket astma och sen ont i magen, hjärtat och "axel'n". Jag somnade snabbt när vi kom hem till älskling.


Idag ska jag (min bil står här hos älskling, skööönt) först till coop och hämta ut min kräm som kommit, jo det behövs. Sen kolla på armbandet en gång till. Ev. en runda på h&m, jag borde inte handla något. Meeeeeen, man vet aldrig. Ett kontoutdrag behövs också, japp japp. Och om inte något annat händer idag, ska jag nog tvätta min mc, och då bjuder jag in Mojje så han får tvättat sin moppe. Han har tvättat den en gång, gissa med vad? Diskmedel.

Men nu, ska jag spela lite cs x). Have a nice day, för det ska jag!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0