Off I go again!

Goddagens!

Igår var en trevlig kväll som spenderades på MF med älskling, Alle och Jessie :). Vi hade så trevligt det går tyckte jag men MF är inte densamma. När man var liten var det roliga saker i stånden, uppträdandena brydde man sig inte om, utan man kunde gå och kolla i stånden alla sju dagar och ändå ha kul. Det enda jag hittade i år var en spikmatta. Haha, säger inte det lite om .. ? Vi var där bara i ca två timmar, men det var trevligt :). Hann ju med ett besök hos Malin det första vi gjorde i princip ^^.

Väl hemma var det ala Lomma camping i Ljungs trädgård. Kan ju säga att vi "vuxna" fick oss några goda skratt åt de små liven, så mycket att jag fick ta min medicin, hah! Där var en kille som spelade gitarr och vi skämtade om att han gjorde det för att han skulle få ligga, men fan när han fortsatte spela imorse, det gick nog inte som han hoppats?  HAHA.

Somnade efter ett tag och sov så jävla gott! Sen blev det frulle med 25+ bullar, :( Chrille fick ta alla bullar i en konsum påse .. Pappa kom därefter till älskling och hjälpte han med hojen, så nu är den som den ska. Och sedan "olyckan", gick den i princip inte att köra, älskling är hel. Men det låter mycket mer drama haha!

Så dom körde iväg och jag cyklade hem. Där var både mamma och mormor och lite senare gjorde vi soppa och sen köre mamma och jag iväg på galeij. Först fikade vi på malmös finaste gård "blablabla", sen åkte vi till rusta, ekohallen, ekohallen, panduro hobby osv .. Fick handlat schampo och tjejsaker. Och vatten till bilen, fina flaskor ;). 

Nu för ett tag sedan är vi hemkommna och ska bara byta om nu sen bege mig till Malin :). VI ska nog ha lite flick och onyttighets kväll tror jag. Egentligen hade jag sagt att jag skulle med älskling fam. på kalas, men ... det är så ofta ;P. Nej, tid att fixa sig nu va! Have a nice Friday!

Smack !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0