Längesedan

Idag har jag konstigt nog REDAN både fått prata med de jag ville (höhö, det finns fler ;) ) och träffat dem båda! Ojoj, nu blev ni sugna ... :)

Kan ju även berättat att jag införskaffat mig en pajettjacka. Den är snygg, lika så tröjan jag också handlade, lite senare .. Jaaaapps, det är inte ofta jag öppnar plånboken sådär mycket! Men, wtf. Det blev liksom lite enkelt sådär sen samtalet jag fick när jag satt i bilen på väg till stan. Gissa en gång vad det var för samtal! Nej, jag berättar ikväll :D. Om det är bra nyheter dvs ;P.

Kom hem för en liten stund sedan och mamma och jag lagade mat till mig, råstekt potatis m. lök och krossadetomater. Rätt gott! För inte fanns det något av pizzan kvar, neeerå. Sen då? Jo, nu ska jag leta fram lite papper skopa upp lite glass i ett rån till mig, och nervositera ner lite! Muahaha ...
Åh ja, hör av mig senare, .. Som Malin skrivit innan "jag tror det ena går vägen och det andra kommer lösa sig", visa ord!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0