Klippt mig och skaffat mig ett jobb denna veckan, bra jobbat!

Japp, hemkommen från frisören, det blev verkligen skitbra! Inte så långt som innan eftersom så mycket var slitet, japp. Hellre "kort" ( längre än mitten av my boobs?) och välskött än långt och risigt. Så som mitt var. Hon fick klippa ca 12 cm! Det säger väl ändå rätt mycket... Nu är håret så fint! :D Men det kommer bli långt igen, till vintern slits det inte alls så mycket som på sommaren, i like!
Jo, det är nog som på bilden i katalogen, längre dock och snyggare! ;)

Annars idag? TRÖTT! Skulle sova med Sofie inatt. I köket dåva. När jag stängt in oss i fem min, började hon jama och jag släppte ut henne, tog ner mina kuddar och min filt och la mig i soffan. Så inatt sov hon i hela huset :). Somnade inte förrens klockan två ... Så jag vaknade vid tio ;p.

Men vad som händer nu övriga dagen är samtal från Sandra ikväll, samtal från Malin men det vet jag inte när och ja, lite umgänge med älskling är aldrig fel. Det är strippen ikväll. Eller lite mys kanske bara :).

Och imorgon ska jag börja på p-piller igen. Sköööönt. Det har ju märkts när man kollat på tv att man styrs av pms. Haha! När jag såg Benjamin Button, i Måndags (?). Grät jag ju mer än jag borde i slutet .... Men men. Det är väl också att det styrts av vad som hänt nu senaste veckan. Dock tänker jag nästan inte mer på det, det gör mig inte glad så inte lönt att slösa energi. Däremot är det andra saker man tänker på kring det som hände. Usch nej.

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0