I'm paying hell for glory.

Idag ni, har det hänt saker!

Först pratade jag med Malin, sen ringde jag skolan och fick tag på Thomas Bratt, vi bestämde att jag ska till Medieg. imorgon och hämta papper om det finns, annars skriver vi ihop intyg :). Sen kollade jag jobb, hittade flera som jag sparade och ska söka någongång när jag har tid, dvs. inte idag och inte imorgon! Sen kom mamma och pappa hem, så åt vi lunch som bestod av grillade hamburgare, mums. Därefter gick mamma och lämnade Fifis till mormor så körde vi till Ystad och åt kakor.. Sen motorvägen hem.

Körde till älskling och berättade om hur jag nästan fått soppatorsk! Jo, mitt på motorvägen E65, jag har nog aldrig varit så glad över att se en bensinstation. Tanken for genom huuvdet att tänk tar bensinen slut mitt på avfarten! Den lutar ju uppåt och aldrig att jag hade orkat putta den uppför.. Haha. Hemska tanke! Nu vet jag iallafall att jag kan köra 27 mil, sen måste den definitivt tankas! Gud vilken lampshow jag hade på instrumenten liksom ..

Körde hem och duschade och gjorde mig iordning, mot älskling och efter ett tag och lite picknick packande satt vi i min bil påväg mot Bo01. Väl framme tog vi med filtar och annat mys som chaite, kortlek, chips och Festis .. Gud så mycket döda nyckelpigor där var, det låg i drivor bokstavligt!!!  Så sen satt vi  där tills klockan blev över 21.30 .. Så det var dax att köra och tanka bilen, 380 kr ... Men det var billig bensin 12,14! Men inte fan fick jag ut något kvitto, därför jag hatar att betala med kort! Sen när jag körde till en bankomat, vill inte den ge mig kontoutdrag. När jag kommer hem frågar jag pappa om den macken blivit skimmad innan, jovisst hade den det. Det känns ju bra! NOT.

Så det första jag gjorde var att gå upp och hämta dosan på mitt rum, sen kollade jag kontot och allt stämde. Men, man blir ju ändå rädd. Haha, jag och kort..

Imorgon, usch ja, hela dagen är planerad, jag måste tom ställa klockan, ska vara på skolan kl 9.00, då ska Bratt möta upp mig .. Sen måste det gå snabbt, jag måste parkera och sånt inne i stan också ju!
Så nu är det sängen som kallar!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0