Here we are, with nothing but honestly

Igår träffades jag och Carro väldigt impulsivt, jag körde och hämtade upp henne så körde vi till MF och gick hela skitet :). Det tog ca två timmar, så det var ok, men ack så trött man var i fötterna sen. Och ja, jag har tom. fått en blåsa. Sånt händer inte mig, för mina fötter är bra, men sommarens skor har INTE varit allt för bra mot fötterna har jag märkt.
Shit (does) happends!

Släppte av henne hemma och sen körde jag hem, åkte in med mamma och Fifi sen någon timme efter bara så såg vi Lena och Orup lite. Jag förstod inte vad den tyska familjen gjorde där? Dom kan ju inte ha förstått så myc.. rättare sagt inget? Men, dom får ju befinna sig var dom vill :).

Sen körde vi hem och lite senare kom älskling, när han precis värmt maten ringde Chrille och sa att vi var tvugna att köra direkt och hämta Mia, hon mådde inte bra ... Så det var iväg i ungefär etthundranitto. Hämtade Mia och lämnade henne hemma, sen körde vi hem till mig så älskling fick äta färdigt och sen körde vi till honom och somnade..

Vaknade "som vanligt" av hans väckarklocka, men nu börjar det bli så att man ignorerar när det ringer mitt i örat .... Då har det gått långt.

Igår när jag gick med Carro, tog vi en sväng förbi H&M, tog en Magazine, tjejen på framsidan har verkligen en grymt snygg frisyr.. Och paljettjackan ... 1500! GALET (snygg)!? Hittade även ett linne och en tshirt på H&M, men jag är för snål, dessutom var det fel storlekar, ungefär.

Idag hade jag verkligen tänkt ta tag i det personliga brevet .... Men bara tanken på det gör en uttråkad. Sen ska jag duscha och fixa iordning mig. Japp, resten kan ju räknas ut av sig själva.

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0