Helt körd i huvudet

Efter typ tre timmars bilfärd är jag hemma, vem vet var jag varit nu annars? Vilka jävla vägar. Inte fan går det att köra buss där inte. Det var INTE kul att möta traktorn kan jag ju säga.

Har precis ätit lite ris och lax. Är så jääääkla sugen på salt godis, min mage vill verkligen ha det. Men jag borde inte, men det finns mycket man inte borde. Och jag borde inte ha blivit så lat att jag starkt överväger att ta bilen (!?) till centrum för att köpa mig lite candy. Vad sorligt. Fast, bussen som står på vår parkering ska ju hem till älskling sen, hm det går ju fort att köra förbi centrum .. Haha.

Ibland verkar det som om det är för enkelt att uttrycka sig riktigt korkat. Don't you agree? 

Nej ska ringa Malin nu och se vad hon hittar på, sedan ska jag finna något attt underhålla mig själv med.

Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0