Happy day!

Idag har ju verkligen varit en bra dag.

JAG HAR FÅTT JOBB!

Haha jag börjar redan på fredag, då ska jag köra vespaaaaaaaaaaa i Malmö, nästa helg i DK! DET är grymt. Så det är lite olika events som jag kommer jobba under. Fast egentligen ville jag berätta lite för Malin. Så hon kan skrika lite med mig!

Det är inget heltidsjobb, inget deltid heller, det är på timmar, men det drar väl in någon tusing i månaden hoppas jag. Bara så man kan leva lite trevligt och inte behöva säga nej av penga-skäl om det är någon happining. BALL! Ja, det ska bli MYCKE MYCKE FINT. Rakt ifrån hjärtat.

Så nu vill jag att Malin ska komma hem. Men nu ska jag gå på toa (intresseklu...), sen är det Benjamin Buttum/Buttom (?). Det spelar ingen roll. Jag funderar redan på ett Guess armband, sorligt, ja. Haha. Dessutom tror jag att det var idag kortkontot fylldes på. Det är ju heller inte för fel!
Fick bokat ett besök idag också till något annat.

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0