Get it, get it

Måndag morgon/förmidag? Morgon känns det inte som längre, dock sitter jag fortf. i sovkläderna.
Meen det är rätt skönt :).

Idag hade jag tänkt ha en slapp dag, men blandat med nytta! Så jag började med att lägga till min meritlista på AF, sen ringe jag kundtjänst (för man skulle få det bekräftat och så skulle dem spara listan). Jag fick plats hundra. Ja ettnollnoll. 100. Haha! Och den beräknade tiden var på 9 minuter, det är rätt snabbt att ta så många samtal .. Men det stämde väl rätt bra och det var snabbt avklarat. Nu har jag bara mitt personliga brev som ska rättas till lite, sen lite jobb sök. Så är det en till check klar i kalendern.

Igår blev det strippen, trevligt :). Hade Mojje som passagerare och det gick bra :). Älskling körde såklart själv! Igår hade vi även tre år och fyra månader, grattis. Vet inte om jag orkar dra igång med det personliga brevet direkt. hade faktist tänkt tvätta hojen och bilen idag också, det behövs. Well har ju lite till saker som står i kalender ...

-Tvätta/städa bilen/mc'n
-Ta tag i alla banker jag har (vilka har jag ens?/pengar?/aktier?)
-Skriva in meritf. på AF, (Done!)
-Skriva personligt brev
-Söka jobb

Verkar ju bli en underhållande vecka.. Haha! Eller inte .. Har lite småsaker som händer på kvällarna nu i början och det är ju trevligt dock. Hade tänkt ta en dammning och torkning av rummet också, precis lika kul som att kolla vilka banker man har .... Men det behövs ju göras! Nej nu ska jag se till att göra något annat!



Mönsklint i Danmnark


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0