Festis, Pucko, Wasa och grillchips ..

Godkväll!

Som planerat lämnade jag och älskling av mina föräldrar i stan, för en bar-runda .. Själv körde vi till Bo01, mös och bara pratade .. Vid halv elva körde vi och hämtade min party föräldrar och dom babblade på i bilen, haha. Men de gjorde vi också "jasså, vetekrans vad trevligt, PÅ EN TORSDAG?" HAHAH, vi hade det så mysigt i söndags :).

Släppte av älskling och när vi sen parkerat min bil och var på väg hem, berättade pappa om världens kap till bostad. Jag ska allvarligt prata med Jonas. Detta är ett erbjudande man inte ens får en gång i livet!!! Men, det handlar ju ändå om att ta lån, och det är något jag verkligen inte vill ... Dessutom måste jag (antagligen) skaffa mig ett heltidsjobb, samtidigt som vi får renovera. Men om man räknar med vinsten om något år, är det sjukt att bara leva som vanligt och strunta i erbjudandet ...

Iallafall, så imorgon ska jag till banken och ha ett allvarligt samtal, neeej inte om lån :). Om internet bank, sorligt nog nu när jag och pappa pratade om var och hur mycket pengar jag har på olika banker vet jag inte det! Så vi börjar med SEB, där är majoriteten av min förmögenhet, host!

Nu ska jag ner och äta varma mackor iallafall, och sura lite på älskling som inte svarade på mitt sms .. Och sen ska jag kolla vidare på platsbanken och söka något jobb tänkte jag :). Fast, det är inget vidare intryck om man får en jobbsökan mitt i natten kanske, well. Kan ändå om cv't och skicka in i morgon, jepp!

Ohja, ska fixa in bilderna på körkorten nu, :).
(Fråga inte vad som hände med texten?)


Mitt första är de till vänster (A1), Det i mitten (A1 & B), och mitt senaste (A & B)



Smack !

Kommentarer
Postat av: mallaaan

är det bara jag som inte kan läsa vad det står i detta inlägget ? Helt konstig text vivian?

2009-08-05 @ 20:19:48
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0