FANTASTISKT BRA!

Det finns förhoppningsvis två saker som är det. Det första är vad mamma säger lagom entatuiastiskt (verkligen felstavat!) till Fifi när hon dyker i badkaret och skvätter ner allt som finns i badrummet. Haha, lagom irriterande. Och till råga på allt sjunger hon "YOU CAN DAAAAAAAAAANCE, YOU CAAAN DAAAAANCE"! Haha, välkommen till familjen ..

Det andra som jag tror är fantastiskt kommer strax efter lunch. Och på tal om något heeeelt annat köpte älskling hojen igår :). Så på kvällen tvättade han den och jag tog bort fula klistermärke, ärligt, vem fan vill ha Michelingubben på sin mc? :(. Den personen är lite sorlig ....

Igår? Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på dagen, men på kvällen så skrev jag lite med Sandra :). Sen kom älskling och hämtade mig mitt i allt.. Han åt och sedan körde vi till ekohallen och han handlade schampo till mc'n och jag handlade galgar! Ja, sånna jag har velat ha jätte länge och när jag väl köpte dem tyckte jag dom var billiga. 5 st för 30 kr, köpte fyra paket, men det räcker inte såg jag igår, jag behöver tio galgar till! Och då räcker dom precis ... Så snart har jag handlat galgar för 180 kr och det är ju inte så billigt? Men dom är väldigt fina iallafall! (Måste ju trösta mig med något? Det är ca 1/3 av ett armband ......)

Well, väl hemma hos älskling igen, tvättades mc'n och sen blev jag hemkörde vid halv tio ungefär. Såg en film tsm med familjen hemma och sen somnade jag runt tolv väl ..

Ohja, igår blev det bestämt att älsklings fam. och fam. Borg ska köra på traditionen sen förra året och inleda MF med kräftskiva på stortorget, trevligt! Så hemma hos oss är kräftorna på tining och ölen/spriten på kylning! Kl fem beger vi oss från Rapsåkervägens busshållplats.

Idag ska jag väl bara ta det lite lugnt nu, kanske köra och köpa galgarna direkt och sen köra en runda till (hopefully). Sen blir det fixning inför ikväll och ja, ta det som det kommer!

Haha igår kom Henke och hans vän Martin (?) förbi Jonas för att se på hojen, förstod inte varför Henke knappt sa hej, men det förstod jag imorse när jag låg och raderade sms. Jo det var ju han som skrev så himla trevligt till mig "Helt ärligt.. Mycket mycket dum i huvudet. Finns ingen ursäkt för sånt går" Och om man använder T9 och inte är helt klar i skallen så är ju faktist "går" samma bokstäver som "här". Oj vad många olika meningar jag skrev här innan jag raderade det och la till detta, avslutar stycket med att låta det vara osagt. Alla ser ju olika på en sak, that's it.

Kanske borde jag gå upp och välja ut kläder till senare så jag slipper göra det när det är jättestressigt .. Hrm, . Men först ska jag kolla upp danskkursen jag blev intresserad av, ha en bra fredag!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0