Djungelvrål

Idag, onsdag ... Snark! Igår satt jag och läste gamla dagböcker .. Tills klockan blev två, :(. Så då fick det räcka och imorse ringde älskling innan nio .... Jag kan ju inte ha varit den roligaste och prata med, men han har iallafall fått uppkörning nu, nästa vecka! :)

Idag är de läkaren och banken som sagt ... Men kolla vädert! Man vill ju bara slänga ut sig själv i solen. Dock vågar jag inte, vet inte vad läkaren tycker om det, precis innan ett besök, så jag ska väl bara ner och äta frukost sedan duscha och fixa till mig och besöka banken först, sedan sjukan .. Ikväll, ingen aning! Trampa trampebåt eller köra automataren så jag kan köra på lördag?

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0