Detta fält måste fyllas i

Igårkväll, när jag hade gått upp på mitt rum och skulle bara släcka ute i hallen, händer det som inte får hända när man är ensam hemma och det är mörkt på hela nedanvåningen. Det lät som om det var någon där nere, det inte knäppte, utan var mer märkliga ljud. Så jag stannade helt paralyserad vid trappan och lyssnade, jovisst fortsatte det. Men det var uppehåll emellanåt på ca två - tre sekunder. Så efter ett tag bestämde jag mig för att gå ner och tända upp och kolla igenom nedanvåningen (låter som man bor jätte stort, haha)..
Självklart var där ingen, så jag kände på dörren en sista gång av fem ungefär och sedan så lät jag det vara tänt där nere i hallen .. Släckte i trappan och hallen där uppe, sedan stängde jag in mig på mitt rum och slocknade fort.

Men inatt hade jag den sjukaste drömmen, jag har alltid knäppa drömmar när jag har svårt att andas, och det hade jag igårkväll. Så detta här med att några killar körde av vägen fick mig att drömma att jag också gjorde det ... En grön Kawa var det. Som jag grät i drömmen, pappa gjorde det också han tyckte det var hemskt med mc'n för den var i sånt fint skick men nu var den vurpad. Jag drömde att jag körde rätt fort, sedan började den, inte wobbla men ändå, fast den fick jätte mycket sladd och det är likadant som att köra en överstyrdbil, alla rörelser blev bara större och större ... Tillslut blev jag avkastad och mc'n flög iväg, studsade i marken och slog emot en ramp (?) som var typ 20 meter hög.. Och det var ändå inte så mycket som gick isönder, vad man kunde se ... Hurfan kan man drömma något sånt? Det värsta var att det var så verkligt, så när jag vaknade trodde jag att jag kraschat min hoj, även om inte ens min är grön.. Så det var när älskling ringde som jag fick kläm på att det bara var en dröm ... Haha.

Idag är jag sugen på att gå ut och handla underkläder ... Ja vilket begär. Egentligen borde jag få tag på Malin och höra om dom ska med, annars får jag gå med Jonas familj :). Älskling vill inte med om inte Dennis ska med ... x). Så Malin du kan väl ge mig den plingen du glömde ge mig igår? ;) Kanske borde ut och njuta av solen lite idag, det hade inte skadat .. Funderar på att köra till farmor också och hälsa på där :). Men det är himla tråkigt att köra själv .. Och sen har jag tänkt på att göra paj också, jäkla massa jag tänkt va?

Well, nu ska jag springa upp och dra på bikinin och sen se vad som händer ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0