Alla goda ting är 3 ..

Igår alltså, lyckomåndag!

Det började med att jag tänkte göra massor av bra saker, skrev ju upp min att göra lista denna veckan i bloggen. Så strax efter det, skriker pappa till efter det ringt i telefonen. Gissa vad? Han hade vunnit en dator! Den nya Asus seashell! (Likadan som den Kenza lottade ut i Söndags). Dock vet han inte vilken färg, men man kan ju lättans hoppas på en rosa. Det sjukaste var nog att kvällen innan frågade han mig om jag varit inne på the phonehouse och kollat på dom trådlösa bredbanden (han vill ha en aktiedator att ta med) men nej det har jag ju inte.. Men, så om det är en rosa är ju frågan om han verkligen vill ha den då, eller om han kan tänka sig att skänka den till sin kära dotter (A). Haha, drömma kan man ju ;P. Den är iallafall riktigt snygg, och det är rätt bra prestanda också.

Men inte nog med det, sen körde jag och tvättade min bil, därefter damsugade jag den väldigt grundligt, veck rätt alla filtar osv. Sen körde jag den till sin plats och körde in motorcycklen i trädgården och tvättade den också, när jag tvättat färdigt kom älskling, så han och pappa putsade lite på hans avgasrör och precis när jag skulle skinna (torka av den) min mc, började det regna... Bara till att köra in den under vårt lilla tak och torka kvar vad som var lönt. Sen körde älskling och jag hoppade in i duschen.

När vi båda var rena körde jag och hämtade honom, så körde vi till MF, så lugnt och skönt där var! Bara för att det duggade lite smått, så det var mysigt :). Gick förbi gripklorna på stortorget och såg att där såg ut att vara något fint gosedjur, gick fram och kollade, så var där tre betalda spel i just den automaten! Jonas fick upp en fin nalle på första försöket, men sen låg dom andra för nertryckta..

Kollade lite på vem det nu var som spelade på storascenen (Salem ft. Malmö symfoni orkester?). Det var iallafall helt okej, han hade en rätt härlig röst, så vi stod där och bara lyssnade lite :). Gick vidare, handlade en bakadbanan (muums). Sen gick vi mot bilen över gustav, älskling handlade fem små remmar och jag gick över till grännapojkarna och handlade min där, då var den första han tog upp lite kort, så jag fick två! Haha. Väldigt generöst!

Nog pratat om lyckogårdagen! Idag vaknade jag hos älskling flera gånger under tidiga-morgonen, var hemma redan innan sju och sen skulle jag gå och lämna Fifi på skolan (hon har börjat ettan nu, hör sött är inte det? Min stora lilla skit syrra.. Sen nu sitter jag bara och väntar på att mamma och jag ska till AF, hon skulle ha något papper ifyllt, sen ska vi till coop och handla :). Ska väl ta tag i mitt personliga brev idag också tror jag .. Uscha.
Have a nice day.

Smack !

Kommentarer
Postat av: maalin

Jag tack, jag ser fram emot att få en ny dator, hälsa honom det ;)

2009-08-18 @ 14:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0