Tjoooolahopp!

Det är så gulligt när Pippi säger det innan hon hoppar i vattnet.
Iallafaaaaaall, ..

Igår var det utgång, fast först var jag på körskolan, sedan hem byta om, köra till Sara och sedan utgång. BU för taxin som inte fixade, eller bu för tanten i växlen som inte kunde ge oss en bil. Hur svårt kan det vara? Vi fick iallafall vänta ett bra tag men sedan var vi snabbt på Étage.

Hade ingen känsla alls över att vara där så vid två tog vi en taxi hem. Gick i sisådär 160 på motorvägen hem .. Känns ju tryggt. Man betalar för att bli hemkörd, och på köpet får man nästan en hjärtattack. Men det är väl underbart? Drack en cider, så jag mådde ändå förvånansvärt bra imorse (jag mådde perfa!)
Annars är jag så klen (eller inte speciellt förgiftad kanske är rätt ord). Och jag kan lätt känna av gårdagen av bara två cider. Och ja, hemska upplevelser gillar vi inte ...

Men det var ju kul att komma ut annars igår på det sättet, och sen fick vi tickets till söndag, men jag får se om jag skänker bort den .. Well well. Somnade snabbt och gott :).

Idag vaknade jag vid nio, ungefär. Sedan chillade vi ett bra tag i sängen, gick upp, Jonas fick utbrott om att där inte fanns någon dricka hemma (hos honom) och sedan tog han moppen och körde och handlade :). Sen tog vi alla små barn, Jonas, jag och Mojje tåget in till stan och hämtade Mias bil vid hulken.

Körde och pantade och jag hittade ett jätte fint armband, så det ska jag få i födelsepresent, eller något :D. Annars fick jag en påskpresent av älskling idag, en hel meter (16 st) 5'an lotter! GALET! Och chokladägg, mumsiga till tusen!

Sen körde vi hem till mig och åt sill, ägg och potatis, det är såååå gott! Så det gillar vi. Annars har det mest varit chilldag, åkte till Ribban med familjen och gick där en runda, riktigt mysigt med detta fina vädert :).

Ikväll har jag fixat lite till PA't, ska BUS'a mig med och sedan sola imorgon hoppas jag, när vet jag inte bara .. Annars är ändå hela dagen imorgon fullpackad, ska ringa Sara snart så vi kan bestämma tid till imorgon också, på kvällen bjuds det på kalas för Alle hos Nymans såklart! Skoj :).

Nej, research nuva .. !


PS. Kolla in Malins HETA bild  www.malinholmdahl.blogg.se  DS. ;)

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0