Skånesdjurpark är trevligare än vad man tror!

- Man får se alla söta bebis djur, man umgås med folk man vill, man är ute i naturen :).

Det enda som är riktigt kass är att det kostar 200 kr att gå in!!!! (dock får du gå in två gånger till samma år "gratis").

Så på skånesdjurpark var jag igår med la familia samt farmor och Rita. Fast först åt vi alla på Max (jag som varit sååå sugen på det as länge!), sedan skånesdjurpark och därefter hem till Rita och åt påskmiddag :). Smarrigt, och ägg gillar vi! Handlade ett jättefint armband på skånesdj. faktist .. Det är fina stenar som passar så perfa till mitt "gamla" snö halsband,  verkligen nöjd!

Sen åkte vi hem och därefter blev jag avsläppt hos älskling och på kvällen såg vi Australia med hans familj, den var verkligen bra, hemsk, och hade allt, som det stod på filmen! Sen vid ett typ, gick vi hem till mig, blev så paff när jag vaknade i min säng imorse ..

Sedan har dagen rullat på, har gjort lite PA, sovit, ätit, kollat på en viss sak till älskling (kanske, det är så dyrt bara..!), varit på jägersro, handlat finfint tubtopp på H&M, handlat med mamma på coop. Och nu sitter jag här, har precis gjort ett körkortstest (jag är så jävla grym!), och "självklart" blev jag godkänd. Tänk, om mindre än en månad har jag uppkörning och hela alltet, PLUS att jag äntligen blir 18! Sådär två år efter alla andra, men det har ju sin lilla orsak ;).

Annars är jag inte speciellt förväntansfull över arton, eller jo det känns ju bra att kunna VETA att man faktist kommer in när man går ut. Men vakterna är så snälla så :).

Nej, mitt nya linne ska invigas redan idag, följer nog INTE med ut, men jag hakar på förkrök hos Henke, trevligt att umgås iallafall :). Så nu ska jag in i duschen och sedan fixa mig, imorgon måste jag sola. Säkert två veckor sedan nu! Är en riktig blekfis..! Hoppas ni alla andra har en fin söndag (utan söndagsångest för imorgon är vi lediga!)

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0