Sådärja

Idag är det lördag. Idag vill jag handla skor, Sara och Malin drogs med mig ett bra tag igår. Hur  [eif aa een] kan det vara så svårt att hitta vanliga ballerinas? Är jag helt körd? Påvägen hem tog jag och Malin oss in på H&M och där hittade jag något jag kan ha sålänge, dock inte i rätt storlek ........ Men, idag så ska det hittas!

Förövrigt vill mina föräldrar att vi ska hitta på något som en familj idag, alltså ut och köra MC. Men jag håller stenhårt på att jag vill köpa skor. Först.

Faktist vet jag inte mer vad som händer än såhär annars .. Rätt dött. Fast imorgon ska Malin, Sara och jag träffas, Sandra också? :) Men det blir inte förrens efter fyra typ .. Nej, nu ska jag klä på mig eller något, borde sola och städa rummet också, så tråkigt :(.

Eller jo, kan ju berätta att vi (VI) fick MVG på praktiken så det är ju bra! Fast egentligen (om man nu ska vara sånn) att precis som Sanne sa att hon vet ju inte riktigt hur vi jobbat, men vi har ju skött oss och så, så det är sååå välförtjänt om man vetat hur vi slitit. Nästan så det borde finnas EMVG (Extrat-Mycket-Väl-Godkänt).

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0