Riktigt...

.. DÅLIGT vad det varit uppdaterat här! Håller ni inte med?

Orkar inte fibbla igenom vartenda dag, så det blir en snabbis. Häng med!

I torsdags hade jag halkan, det gick galant! Hämtade även något som har med Jonas present(er) att göra.. Därefter hälsade jag på flickorna i skolan :).

Fredag, studiedag då jag körde till IM i Lund och hämtade ut pengar för limrullen :).

Lördagen minns jag inte, men Söndagen var det kalas för Fifi som fyllde 6, hon blev glad för alla paket och vi andra var glada när barnen gått ..... FYFAN! Mest glad blev hon nog över mitt och Jonas princess tv-spel :D.

Måndagen besöke jag vårdcentralen Oxie, fast i bkfl.. ? Lämnade blodprov för nötallergi och fick nya tabletter :). Gick på teorilektion på kvällen..

Igår, Tisdags, mötte jag först upp Malin i stan, vi drog hela rundan på cirkus en timme och därefter kom Sara och Mia in, så gick vi där lite. Malin förlorade sin oskuld till Orvas mosen och hon är nog också frälst nu :). Fick handlat garn till IM också, ohja, handlade ytterligare en present till älskling .. ;).  Gick sedan på en teorilektion på kvällen.. Därefter hämtade mamma upp mig så körde jag till Mia och träffade Sara, Mini och Mia. Vid elva fick jag köra hem (mamma kom).  Hämtade älskling och körde hem och soooov.


Idag käraste! Har jag strukit kläder, sms'at ut en sak (glömde tid, wtf?!) och ja, nu har det varit tänkt att jag ska ha gjort ett prov i två timmar. Ett teoriprov.Snart dax på rktigt ju!

Annars har dagen bjudit på lite grubbel, över en viss sak. Samt en teorilektion till vid 18.15- ca 20.00 .. Därefter hem och fixa sig för Etagé ikväll, är inte pepp men ska ut ändå, kanske blir :). Well well, nu är det tid för ett prov ......... Hoppas ni haft ett fint lov hitentills och att kvarstående blir bättre ;).

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0