Potatis och köttgratäng ..

I barnmatsförpackning blev jag nyss väldigt sugen på, kanske är det dill också i den jag tänker på? Iallafall är barnmat SÅ gott. Men, över till det jag tänkte skriva om! (jag äter ändå fortf. inte kött!)

Idag, den 27/4 år 09 är rapporten äntligen färdig för första koll. Måste erkänna att det nästan känns kusligt att inte ha mer att göra på PA't nu. Jaja, mer än korrigering och redovisning. Men det är galet. För jag är så fruktansvärt TRÖTT på rapporten. Den blev på ... 16 sidor? :S Kommer inte ihåg riktigt. (dock MYCKET foton).

Och jag har hämtat ut nyckel och betalat lokal idag, duktigt.

Imorgon ska jag kolla in klänning på Gina och ta mig till Sara för att kolla på när hon gör power point sedan ska vi träna, för det var sjuhundraelva år sedan (iallafall sju veckor (!) ). Men nu ska jag borsta bissingarna, och imorgon har jag ingen skola! TJOHO!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0