My lovely

Jag minns inte vad som hänt de senaste dagarna, så det är väl inte så viktigt hoppas jag .. Vet bara att vi påbörjar så mycket i skolan nu och denna veckan som kommer ska vi lämna in PA't. Men jag har som mål att vi ska skicka in allt för koll på måndag senast :). Så att det går lite snabbare att få det kontrollerat.

Faktist i skrivande stund sitter jag och ska snart börja fotografera till rapporten och redovisningen :). Är inne i slutspurten nu och det känns NICE.

Ikväll (eller om en timme) så ska vi bli hämtade av Henke och sedan tar det av till Mia i Klagshamn. Får väl se vem som kommer dit, annars hoppas jag på något lugnt, är så trött! Nej nu ska jag fotografera, ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0