I feel like shit.

Iallafall, igår mådde jag riktigt dåligt, så fruktansvärt ont i magen. Och jag är inte klen, blir inte sjuk så det var inte i första taget jag bad mamma att hämta mig, och visst gjorde hon det. Min bästa mamma <3. Kom hem och la mig, och efter en stund i fosterställning gick smärtan över.

Imorse, mådde jag förvisso bra i magen, men denna värme som attackerar mig och min kropp emellanåt är inte skoj. För ja, den har ju varit på bsök ett antal gånger idag. Annars har jag träffat Sara idag, så vi har solat lite och gjort massa PA, så mycket att vi är färdiga för att skicka in rapporten nu tror jag allt :).

Vid halv sex kom Jonas och hämtade mig så körde vi till McDonalds för ett fisk meal. Efter detta åt jag för snabbt och förmycket, vilket resulterade i att jag mådde riktigt dåligt idag igen. Fast idag var det mer yrsel och ont. Igår var det bara ont.

Vet inte vad jag ska göra åt mig själv. Vet inte hur länge jag varit yr nu, dagligen, och vad jag ska göra åt det. Ohja, mamma tycker att vi ska gå till en dietist med mig så jag kan få ett matschema, det låter väl kul? När man snart är 18.


Påtal om att fylla år så är det bara tio (eller nio?) dagar kvar, sedan är jag myndig och pappa vill väl att jag ska betala hem. Men jag tänker önska mig påslakan födelse och studentpresent så jag får väl snart flytta. Eller något.

Nej nu ska jag iallafall sova, så jag kommer upp imorgon och jag har bestämt mig för att imorgon ska jag må bra, för då är det en ny vecka, inte sant?

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0