Copycat, I like you!

Hej hej hallå!  (Timbuktu feeling)

Idag är jag på lite konstigt humör känner jag, men något som var lite kul idag (förutom att jag träffade mina kära klassisar, så när jag ringde till IF försäkriningen så var där en tjej i telefonen som också hette Veronica och Lena i andranamn, coolt!)

Förresten är jag glad över att vara tilbaka i skolan, mysigt att träffas alla :D.

Annars lever jag med en en-gång-i-månaden-bubblande-mage. Inte kul med andra ord. Men idag var en bra dag, en flitig sådan också! Och inte bättre än att vi endast har en lektion imorgon (dock 15.10- jagvetintenäääär).

Och idag handlade jag skorna, funderar på att ha dom till studenten och köpa de i serise också, väldigt fina. Jo, imorgon köper jag de andra :). Det bestämde jag nu! Fan med mitt gucci skärp som är rött bara. Hejdå och långt in i garderoben med dig!

Jo men jag borde sova snart, är fruktansvärt trött så detta blir minsann inget djupt. Jo jag ska vika tvätt, borsta tänderna och sova. Så tjingeling på er.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0