Woops!

Insåg att jag inte skulle kunna hinna ta bussen i tid, så jag får ta nästa 8.53. För att i ena sekunden skulle de boka resa till någonstanns som skulle gå i dag, 13.30. Men nu ringde pappa precis och sa att han kunde köra mig, för att det blev för tajt med resan, usch det hade varit SÅ skönt att få vara ensam lite :(. Pappa hade inte ens hunnit betala hemräkningen tydligen. Men det bryr jag mig inte om.... Suck suck, får iallafall köra bil till skolan, så jag lär ju komma i tid, alltid något bra? Så jag blir hämtad 9.05 här utanför :).

Igårkväll när jag stressade med att duscha och allt, berättade mamma att stäld vågen på vår gård är på G igen, förra natten ellerngåot hade våra grannars moped och någon cykel blivit stulen.  Allting hade återfunnits här i Oxie, men  ändå. Tydligen hade de bara "lyft" iväg med mopeden. Så jag bad Jonas gå ut och låsa min mc, på riktigt. Sen satte jag in cyklen min i förrådet, för dne ska fan heller bli stulen en andra gång! Det är rät obehagligt att det finns folk osm håller på med sånthär, man vill ju känna sig säker där man bor! :/

Har jag berättat dagens planer? Tror inte det, men jag börjar nu 9.40 har expo fram till lunch, sen psykologi som det kommer gå bra på hoppas jag, vi ska nog ha ett litete prov eller något, men jag och Sara läste vad vi skulle igår och gick igenom allting, så det borde gå. Sen slutar jag vid tre något,nej jag slutar redan 14.10! YES! Därefter ska jag möt upp älsklingen i stan så tar vi hans buss hem och så skulle jag hjälpa han med något inom riksdagen/regeringen? Har sagt att jag kan det, men det är nog upp till bevis ;). Vad gör man inte för att träffa den man tycker om?

Nu i skrivande stund är klockan8.53, alltså då min senare buss skulle gått, kan ju säga att det känns rätt bra att sitta här inne i värmen eller hell NO, men bättre än där ute dock! Fniss.

Rätt skönt ändå att mina föräldrar inte åker just i dag, de senaste nätterna har jag mått piss! Vaknar av att hela min hals och allt bara skriker av all jävla astma. Jag får så lite luft att jag inte ens orkar gå upp och ta medicinen, så att det skulle åka nu är ändå rätt dumt, vem följer med mig till akuten liksom? Vet inte hur många gånger jag tar min medicin varje dag nu, så idag ska jag räkna bara för det.

Och nu när jag ändå är igång och "klagar" kan jag berätta om mina fuckade ögon. Fy så svullet det är! Måste verkligen ha mer salva annars kommer ögonen snart trilla ur eller något :( Gör ont, svider, är riktigt svullet, nedsatt syn, svårt att öppna öag efter blinkningar och kliar till tusen ovanpå det! Meeeene annars är det bra! Hahaha, jo jag har en snuva som är på G känner jag också... Nej kära du, nu ska jag gå ner och ta på mig för om fem min så blir jag hämtad, och det vore bra om jag kan passa någon tid ;)
Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0