When we sway I go weak..

Snart är denna dagen slut, och imorgon är det en ny seg dag med endast expo på schemat, dock en kortkort dag så jag slutar redan tolv! Myyyyycket skönt.. Och välförtjänt för jag behöver nog bara vila, bara slappa och bara vara ensam och låta alla tankar flöda. Fast jag ska till stan"stan" med  Sara antagligen och sen hem, skulle vilja simma, jag är bestämd nu, hela vintern ju! Nu till idag ..

Efter Jonas m. familj ätit, blev jag hämtad av mamma (A), och Jonas körde hem till mig, hämtade pizza som mamma och de beställt (pizza mitt i en diet? Jo, hon blev väldigt sugen på det, förstår jag efter all sallad!) sen var vi här hemma en kortkort stund, därefter körde vi till mobilia för älskling ville kolla vinterskor.. Hittade väl inga speciella, dock hittade jag träningsbyxor, för 400:- och min ekonomi är inte på topp, och berättar jag för pappa hänger han sig. Yes he will. De var riktigt fräsiga, och om de har dem i den butiken vi ska till imorgon kommer de "bara" gå på 300, sen vill jag ha nya skor .. Men det är nästa problem!

När vi gått färdigt på mobilia så gick vi inom apoteket och så fick jag handlat den gelén vi läste om på bussen, har redan smort in den tre gånger nu ikväll, så den går in väldigt fort och det är jättebra, får se hur den är imorgon. Tänkte att jag helt skulle hoppa över den receptbelagda ett tag nu. Den gör mer skada än nytta. Och när de i klassen frågar rakt ut om jag varit i slagsmål, då ser det INTE ok ut.

Sen tog vi en runda i stan och vi hade våra diskutioner om olika saker i trafiken. Och då sa jag det, att folk som håller på att ta körkort tror verkligen jag är helt korkad -okej jag har inte alltid rätt-, men jag är en av tre som KLARAR att ta ett mc körkort. Jag hade en tjej i min grupp som inte klarade första uppkörningen hon hade (hon är 30 bast) och under uppkörningen som hon och jag hade tsm, fick jag reda på senare att hon varit narkotika påverkad för att kunna slappna av. Folk har en generell tanke om att ta mc kort är som att ta ett moppe körkort och även om du svarar fel på de fem frågorna du får, får du ändå ett körkort. Så jävla fel. Jag har gjort fan så mycket mer än vad man gör när man kör bil. Jag fick fan en hel bok EXTRA! Nej, ingen behöver säga att jag är riktigt bra, det vet jag själv. För när det väl kommer till kritan ..  Så kör jag som en gud och alla andra är idioter! :) Muahaha .. Hoppas ni förstår.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0