Tisdag igår, onsdag idag!

Igår var det som sagt tisdag och vi skulle på fågelskådning. Gick upp 5.35 helt galet! Gjorde mig iordning och sedan vid halv sju körde jag bil till Sara där vi tog det lite lugnt och halv åtta tog vi bussen till skolan. Söta lilla Sandra spelade oss ett spratt när hon sms'ade att "vart är ni? bussen går nu!" Så vi sprang ju så gott vi kunde med vår jävla packning och väl framme "haha, trodde ni på det?" SUUUCK!

Sen gick bussen och alla var vi på, av oss alltså. Åkte väl i 40 min för bussarna älskar att ta knäppa sen-vägar? Väk framme delade vi in oss i grupper. Jag, Malin, Sara, Cici, Mini och Sandra. Så skulle vi gå och lyssna på en tjej som berättade om fåglar, gud vilken tur att jag tog så pass mycket på mig alltså ;P.

Sen var det vår tur att gå och fiska och sånt, inte lika kul dock. 13.30 åkte vi hem med bussen igen och sen tog jag och Sara bussen hem till henne, åt, vilade, sov, kollade på tv och sen lite över sex blev vi väkta av Saras mamma som sa at träningen började snart så vi fixade till oss och stack till Friskis. Körde brädgympa, som vanligt och det var så skönt, men ändå hajjar jag inte ett av de nya stegen... Sen blev jag hämtad av älskling på kvällen och han hade fixat så vi fick sova tsm så jag snabbade mgi där hemma sen stack vi hit (till han). Så sov vi här inatt.


Men idag är det onsdag, och om tio min ska jag ta bussen, vaddå INTE hinna? ><
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0