"Tack för hjälpen" .. ?

Efter att jag suttit och skrivit förra gången så somnade jag, jag är så jävla trött på att göra INGENTING! Vaknade och bestämde mig för att gå hem, då jävlar blev det ryck, upp for Jonas och skulle bestämt följa med mig. Men jag vill inte hem, jag vet inte vad jag vill mer än att det ska hända något, så vi bestämde oss, nej jag bestämde FÖR oss, att städa hans rum tillsammans. Så vi damtorkade och hela köret, att man måste vara så påtryckande för att det ska hända något. Egentligen skulle vi lägga upp B&O tv'n på blocket också, men så långt kom vi inte. Nu är det iallafall rent på hans rum. Inte ens ett tack, nä man är väl en "pain in the ass" rakt igenom.

Körde hem till mig, förstod inte ens varför han följde med men det gjorde han iallafall. Åt lite av min mûsli, sen gick jag in och pratade med pappa, att han gott kunde vara med och betala på halva jackan jag har hittat, alltså det rör sig om 300:-. Som argument har jag att min förra vinterjacka handlade jag själv i slutet av vintern på rea. Jo, jag har en jacka jag fick i sjuan också, en lång ullkappa (den är i storlek 32 och det är inte konstigt att man försöker gå ner i vikt så jag har en jacka). Och en skinnjacka jag fick av mamma i typ åttan som skulle vara en vår/höst jacka. Men nej det är alldelles för mycket begärt att han gott kan vara med och betala 300 till en jacka, usch nej, bättre att han har massa miljoner, idiot! Han tyckte att jag kunde ha några tjocktröjor och min regnjacka, PATETISKT. Fan vad arg jag är.

Sen gick jag upp, klippte naglarna och skulle måla dem, jag kunde fan inte, är för arg och ledsen. Sen gick Jonas och nu sitter jag här. Gick ner en runda för att hämta en sak innan, då hade mamma "övertalat" pappa att betala, och när jag sa att jag inte ville längre var jag otacksam? Haha, jag dör helt ärligt. Långsamt. Så jävla längsamt att det knappt är sant.

Så nu ska jag hoppa av skolan (VEM FAN BRYR SIG OM 100% NÄRVARO?!?!?!?!) och börja jobba så jag kan köpa en jävla jacka. Fan alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0