Stimorol Fusion

Efter jag skrev senast gjorde jag och Sara som sagt spaghetti och köttfärssås, därefter övningskörde hon hem mig, sötnos :). Fast först tog vi en sväng förbi Ica Maxi.. Well, efter jag blivit avsläppt satte jag mig DIRR på cyklen hem till älskling, tredje avsnittet av PB var färdigt. Så vi såg det så snabbt det bara gick och sedan cyklade vi hem till mig för jag har ångest över vad jag ska ha med mig imorgon.

Kan ju säga att tiden jag ska gå upp är mest ånget, 05.30. ÄR DET INTE SINNES? Så jo, jag borde sova nu.. Iallafall, när vi kommit hit här skrev jag först ner en lista på allt jag skulle behöva och vad jag skulle packa till diverse saker som händer imorgon. Ja sen har jag mest fixat och dontat. Jo fick klippt tånaglarna om någon ville veta B).

Lite över nio cyklade älskling hem iallafall och nu har jag fixat det sista. Det enda jag inte vet än, är vilka jävla skor jag ska ha. Sug röv på det, och vilken väska jag ska packa i. Vill inte konka runt på fete väskan men ryggsäck är lite.. B'igt, och neeerdy. Får väl se helt enkelt hur mycket det blir jag ska ha med mig imorgon.


Skitsamma, ska bara borsta tänderna nu sen ska jag nanna, säg senast jag låg i sängen innan tio alltså. Haha!

Och på tal om rubriken, muuums och nostalgi på det, jag tyckte det var så sött, ett jävla mms. Är jag verkligen SÅ korkad? Innan jag kärade ner mig totalt. Usch så hemskt, och på min födelsedag, så var Nicole och Carro (?) Så jädra gulliga med en viss sak så bara bröt jag ihop, usch ja, om ni fått veta på samma sätt som jag. På ens födelsedag om något sånt, fast att det var min Fdag spelar ingen roll, när någon berättar något sådant, svårt att förtränga. Tur att jag tog tag i mitt liv, undrar var jag sovit varje helg annars...? Haha nej nu ska vi byta bana så ingen mer förstår!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0