Springer du iväg med mig?

Måndag morgon! Sista veckan i skolan innan praktiken, you name it! Jäääääs är det iallafall, dock händer det mycket denna veckan min kalender är redan halvfull! Well well, det är ändå lite trevligt ^^.

Måste berätta om min dröm inatt, förstår inte varför men ändå. Jag var i en djur butik, så skulle jag handla en undulat, men på någt sätt blev det fel, för jag handlade en kråka! Haha, och de stod i yp barbie förpackningar för man valde själv.. Inte nog med det, min kråka var inte ful, men jag störde mig på att det var en kråka och den kostade 125:- mer än en undulat, och mina föräldrar sa att jag inte kunde lämna tillbaka ett djur. Jonas hade också handlat en, och när han visade sin undulat för min kråka, så flög min iväg, jättesnabbt! Så trodde jag att den dött, så jag kunde handla  en ny (?) men så satt den på en flaska under vårt vinställ. Helt sjukt, men den var så söt med alla blå färger, för min kråka var inte svart, utan blå :). Sen så tappade den näbben med, men det var typ två långa skelettben bakom näbben (som satt fast) så jag kunde bara peta in näbben igen, helt sinnes! Var tvungena att berätta för mamma när jag vaknade, haha. :)

Igår efter jag skrivit här, satte jag mig faktist och skrev jättemycket till texterna! Så jag tänkte jag skulle försöka sätta ihop någon bätte text idag, bara det att ja.. Jag får se, det är svårt att få min text till något kul, då det är "fakta". Och när man diskuterar något som abort osv, är der enklare att få fram bra/dåliga saker, hur ska man kunna säga något sådant om skapelsen av universum? Haha.

Sen tänkte jag åka inom jägersro, och kolla på bh där, för deras brukar vara fina.. Sen ska jag ta mig till skolan och göra lite frivillig psykologi, haha! Men jag hoppas det gör provet på onsdag lättare! Sen kanske jag och Sara umgås lite efter när de också är färdiga, fniss ^^. Är iallafall sugen till tusen på en chai, så  det får nog bli en sväng inom någon EH.

Nej nu ska jag lägga in rentvätten och sen börja på texten, eller iallafall föra över det in till datorn.. Sen borde jag börja fixa mig. Och varför funkar det inte att lägga in bilder som man fixat i paint...?
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0